Offertes of facturen krijgt u in principe uit naam van mijndrukker.nl.

Bij sommige opdrachten kan het praktischer zijn dat wij de offerte en/of factuur rechtstreeks vanuit de adviseur of drukkerij/leverancier  naar u toe laten sturen. Uiteraard voert mijndrukker.nl de administratie over alle offertes en opdrachten die via mijndrukker.nl worden gegenereerd en zo zijn wij dan ook altijd het aanspreekpunt voor een antwoord op al uw vragen.

Tijdens de processen kunnen wij ons voorstellen dat het voor u handiger of prettiger is om te schakelen met de adviseur of drukkerij/leverancier van uw producten of diensten. Schroomt u dan vooral niet om hen rechtstreeks te benaderen. Zij geven altijd een juiste terugkoppeling naar mijndrukker.nl zodat alle in’s en out’s rondom uw offerteaanvraag of opdracht bij ons netjes bekend zijn.

De betalingstermijn hangt af van de afspraken die daarover per opdracht gemaakt worden met mijndrukker.nl, de adviseur of de drukkerij/leverancier. In principe is deze standaard 14 werkdagen maar in het geval van het werken met een internetdrukker kan dit ook een vooruitbetaling inhouden.