Het loont weer volop om Brochures, Folders, Boeken, Catalogi en Relatiemagazines te laten maken.
Leek digitalisering vanaf begin jaren 2000 de nekslag te worden voor drukwerk en de grafische industrie in Nederland, zo lijkt vanaf 2018 de ‘REVIVAL VAN PRINT’ een feit.
Het internet is vol. En ‘old fashioned marketeers’ zitten met de handen in het haar. Maar de jongeren hebben lol. Zij lijken zelfs de oorzaak van de groeiende behoefte aan papieren Brochures, Boeken, Folders, Catalogi en Relatiemagazines. Zij zien het als ‘nieuwe media’ die zij gretig consumeren terwijl digitale communicatie steeds moeilijker zichtbaar is en wegzinkt in het digitale moeras.
‘Meer impact’, ‘vertrouwen’ en ‘beter onthouden’
Voelen en ruiken. Met drukwerk is je bedrijf, je product, je dienst of je boodschap ineens weer tastbaar en brengt het beleving bij de ontvanger.
De mogelijkheden in print zijn talloos. De meest waanzinnige papiersoorten, druk- en printtechnieken, maar ook veredeling- en afwerktechnieken zijn beschikbaar. Maar het houdt nog niet op. De grafische industrie lijkt meer in beweging dan ooit tevoren en de meest geweldige ontwikkelingen blijven volgen.
Ontwikkelingen waarmee jij je voordeel kunt doen. Waar online marketing de wereld van diepe zakken en de grotere ondernemingen is geworden is drukwerk inmiddels bereikbaar voor iedereen. Ook voor de kleinere ondernemingen en zelfs voor de ZZP’er.
Technologische ontwikkelingen in de grafische industrie maken het tegenwoordig mogelijk om ook in hele kleine oplagen de meest waanzinnige drukwerk- en printproducten te produceren. Brochures, Boeken, Catalogi en zelfs Tijdschriften en Relatiemagazines zijn in kleine oplagen prima te produceren.
Mailings kunnen volledig op maat gemaakt worden en volledig gepersonaliseerd bij de ontvanger op de mat vallen. Waar je boodschap op een beeldscherm met een klik verdwenen is komt deze op papier echt binnen.
Print blijkt meer impact te hebben, meer vertrouwen in de zender op te leveren en mensen blijken gedrukte communicatie veel beter te onthouden.
E-mailmarketing lijkt over z’n hoogtepunt heen!
Klanten krijgen een dermate grote hoeveelheid digitaal leesvoer te verwerken, dat commerciële boodschappen veel minder opvallen.
Aldus dit artikel op Bouwkennisblog.nl.
Ook Adformatie schrijft in dit artikel over de terugkeer of juist de oprichting van Personeelsbladen, Relatiemagazines en Tijdschriften, juist bij grote bedrijven en organisaties die opgegroeid zijn in het digitale tijdperk, zoals Amazon en Airbnb en die voorheen niet anders deden dan online hun boodschap verspreiden.
mijndrukker.nl … ook wij merken weer steeds meer vraag naar Brochures, Boeken, Catalogi en Relatiemagazines.
En daar helpen we je graag mee. Daar ligt onze liefde en daar ligt onze passie …
‘Samen Mooie Dingen Maken …’ maar dan wel graag ‘mét impact’.
Laat je geheel vrijblijvend eens informeren over hoe wij samen kunnen werken aan jouw zichtbaarheid.
Dat kan met een kopje thee of koffie maar dat kan ook telefonisch op 06-53328087 of middels de chat rechtsonder op onze site.
Mailen met al jouw vragen of opmerkingen kan ook, stuur deze dan naar [email protected] en we helpen je graag verder.
mijndrukker.nl is jouw onafhankelijke en daarmee objectieve drukwerk adviseur én drukwerk specialist. Wij ontzorgen je volledig zodat jij kunt doen waar jij goed in bent. Middels onze onafhankelijke positie brengen wij je werk onder bij de juiste specialist binnen ons wereldwijde netwerk. En dat kost je niet, dat bespaart je zelfs op de kosten. En daardoor krijg jij altijd de beste producten en diensten tegen de beste prijzen in de markt.
Geef een reactie